Nikt nie ma już chyba wątpliwości, że reklama w sieci staje się podstawą marketingu. Właśnie dlatego tak wiele firm decyduje się na właśnie taką formę. Coraz częściej zdając się też na pomysłowość oraz zasięgi influencerów. Niestety niektórzy z nich zaliczają przy tym ogromne wpadki. Właśnie tak było w tym przypadku…
Reklama na pogrzebie własnego ojca
Influencerka Kaya Szulczewska wpadła na pomysł, aby zareklamować rajstopy podczas podróży na pogrzeb swojego taty. W sieci dosłownie zawrzało. Gdzie żal, gdzie empatia, gdzie granice przyzwoitości? Czy naprawdę coraz więcej ludzi wyzbywa się tych emocji?
Były to rajstopy polskiej firmy “Gabriella”. Zdjęcia zostały dodatkowo okraszone hasztagiem pogrzeb. Ciekawe, czy wspomnianej marce chodziło o właśnie taką reklamę.
Teraz w sieci wrze!
Czy jest w tym coś dziwnego? Poniżej wybraliśmy tylko najłagodniejsze opinie o tej “reklamie” z tych wyszperanych w Internecie:
Pokolenie insta i facebooka, plastikowych relacji, braku empatii i minimalnego choć wyczucia i smaku. Tak to się kończy, gdy świat ogląda się tylko na ekranie monitora lub telefonu. Straszny upadek.
Chyba nie ma wątpliwości, że nikt nie byłby aż tak pusty i cyniczny. To miało wywołać szok. Dzięki temu są zasięgi. A dziewczyny z ciekawości sprawdzą co to za rajstopki, i mamy reklamę wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych za darmo
Beznadziejna dziewczyna, zaszkodzi fajnej, polskiej firmie a sama nic na tym nie ugra – atencjuszka