w

Reklamowała rajstopy, jadąc na pogrzeb taty. W sieci wrze

Nikt nie ma już chyba wątpliwości, że reklama w sieci staje się podstawą marketingu. Właśnie dlatego tak wiele firm decyduje się na właśnie taką formę. Coraz częściej zdając się też na pomysłowość oraz zasięgi influencerów. Niestety niektórzy z nich zaliczają przy tym ogromne wpadki. Właśnie tak było w tym przypadku…

Sponsorowane

Reklama na pogrzebie własnego ojca

Influencerka Kaya Szulczewska wpadła na pomysł, aby zareklamować rajstopy podczas podróży na pogrzeb swojego taty. W sieci dosłownie zawrzało. Gdzie żal, gdzie empatia, gdzie granice przyzwoitości? Czy naprawdę coraz więcej ludzi wyzbywa się tych emocji?

Były to rajstopy polskiej firmy “Gabriella”. Zdjęcia zostały dodatkowo okraszone hasztagiem pogrzeb. Ciekawe, czy wspomnianej marce chodziło o właśnie taką reklamę.

Źródło: Instagram

Sponsorowane

Źródło: Instagram

Teraz w sieci wrze!

Czy jest w tym coś dziwnego? Poniżej wybraliśmy tylko najłagodniejsze opinie o tej “reklamie” z tych wyszperanych w Internecie:

Pokolenie insta i facebooka, plastikowych relacji, braku empatii i minimalnego choć wyczucia i smaku. Tak to się kończy, gdy świat ogląda się tylko na ekranie monitora lub telefonu. Straszny upadek.

Chyba nie ma wątpliwości, że nikt nie byłby aż tak pusty i cyniczny. To miało wywołać szok. Dzięki temu są zasięgi. A dziewczyny z ciekawości sprawdzą co to za rajstopki, i mamy reklamę wartości kilkudziesięciu tysięcy złotych za darmo

Google News
Obserwuj citybuzz logo w Google logo News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Nadia Nowak

Jeden komentarz

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Sponsorowane

    Jest biologicznym ojcem 78 dzieci. Wkrótce urodzi się kolejne 13 jego pociech

    Szedł po plaży i znalazł przerażające stworzenie. “Miało ogromne zębiska”