w ,

Pracownicy wesołego miasteczka reklamują atrakcje zrzucając świnię z 70 metrów

0:59

Aby zyskać jak największy rozgłos ludzie wpadają na różne pomysły. Jedne są szalone, inne niebezpieczne, ale łączy je jedno – często balansują na granicy.

Sponsorowane

Przypadek kampanii promocyjnej wesołego miasteczka w Chinach pokazuje jednak, że niektóre kampanie reklamowe mogą obrócić się przeciwko nam. Sprawę nagłośnił Focus, pokazując w jak okrutny sposób wykorzystywane są niewinne zwierzęta.

Pracownicy parku rozrywki w mieście Chongqing chcieli rozreklamować swoją najnowszą atrakcję – platformę skoków na bungee. Uznali, że dobrym posunięciem będzie przywiązanie żywej świni do liny, a następnie zepchnięcie jej z 70-metrowej wieży.

W mediach społecznościowych rozpowszechniane są zdjęcia i nagrania z kampanii reklamowej wesołego miasteczka. Słychać tam nawet przerażające krzyki zwierzęcia.

Lokalne media doniosły, że po wykorzystani świni na bungee została przewieziona do rzeźni.

Sponsorowane

Okrucieństwo wobec zwierząt a Chiny

W Chinach nie obowiązują prawie żadne przepisy regulujące kwestie okrucieństwa wobec zwierząt, ale zachowanie parku rozrywki i jego pracowników jest mocno krytykowane na świecie oraz w samych Chinach.

Internauci nie kryją oburzenia:

Dziwne wieści z naszych wspaniałych Chin: zrzuć prawdziwą świnię, aby przetestować skoki na bungee i pozwól jej kwiczeć podczas swobodnego spadania. Nigdy nie będę w stanie wyobrazić sobie, jak nieludzcy i okrutni potrafią być nasi Chińczycy

– pisze @youzhou123 na Twitterze

Po nagłośnieniu sprawę wesołe miasteczko opublikowało oświadczenie, w którym przeprosiło za tą akcję promocyjną.

Przyjmujemy krytykę i przepraszamy opinię publiczną. Poprawimy nasz marketing aby móc oferować turystom lepszą obsługę.

– czytamy w oświadczeniu

Wesołe miasteczko w tej kampanii raczej odstraszyło potencjalnych klientów niż ich przyciągnęło. Dzięki tej nauczce oszczędzą biedne zwierzęta w przyszłości a inne firmy nie popełnią takich błędów jak wspominany park rozrywki.

Sponsorowane

Google News
Obserwuj citybuzz logo w Google logo News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Maks Kurcz

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

      Sponsorowane

      Zakażą przekłuwania uszu dzieciom? Pod petycją w Wielkiej Brytanii podpisało się 87 tys. osób!

      Pierwsza śmierć pacjenta po przyjęciu szczepionki przeciw COVID-19? “Miał gorączkę, tachykardię”