Audi zmienia logo
Nadszedł rok 2022 i marka Audi postanowiła nieco unowocześnić swoje logo. Dlaczego? Powodem ma być fakt, że ktoś dostrzegł problem związany z ciemnym designem. Chodzi o słabą widoczność, zwłaszcza z przodu. W momencie, gdy czarne logo umieści się na czarnej kratce grilla lub masce, wówczas staje się ono niewidoczne. Dlatego Audi zdecydowało się na zmianę. Postawiono na wersję czarno-białą.
Projektantem, który odpowiada za design logo jest André Georgi. Tłumaczy, że w przyszłości Audi będzie mogło używać tego emblematu w jednolitej formie we wszystkich swoich produktach. Bez znaczenia, czy pojawi się w czasopiśmie, na samochodzie, czy na etui telefonu komórkowego. Wszędzie będzie to dwukolorowy i dwuwymiarowy projekt. Jednak potrzeba nieco czasu, by zmiany weszły w życie.
kaldi