w

Tak potraktowano ją na oddziale położniczym. “Milcz i słuchaj. D*pa niżej!”

W mediach społecznościowych pojawił się wpis jednej z pacjentek lubińskiego szpitala. Kobieta, która trafiła tam w 40 tygodniu ciąży, podzieliła się z internautami swoimi wrażeniami z pobytu.

Sponsorowane

Uciekła ze szpitala przed porodem

Pacjentka trafiła do Regionalnego Centrum Zdrowia w Lubinie pod koniec ciąży. Jednak poziom obsługi i profesjonalizmu pracujących tam lekarzy, pielęgniarek i położnych, sprawił, że wypisała się ze szpitala jeszcze przed porodem.

Proszę milczeć i słuchać, nie zadawać głupich pytań. Po co Pani przyszła do szpitala? Termin minął? Termin mija po 42 tygodniu ciąży? Martwi się Pani? To niech Pani słucha, a nie głupoty gada. Du*a niżej! Niżej! Dziecko duże?! Taki mały brzuch?! Nawet nie będę sprawdzał, bo widzę po brzuchu.

To tylko część z bardzo nieprzyjemnego badania. Po badaniu wziernikiem, chciałam założyć bieliznę przed USG, ale mi nie pozwolił – tak kobieta opisywała swoje pierwsze wrażenia ze szpitala

nara.getarchive
Sponsorowane

Wyznaje też, dlaczego zdecydowała się na opuszczenie szpitala przed porodem.

Absolutna znieczulica, brak profesjonalizmu, brak dobrych lekarzy, którzy kiedyś tam pracowali. Chciałabym mieć wspomnienia, może trudne, ale wspomnienia z porodu, a nie traumę.

Kobieta poinformowała też, że zdecydowała się na urodzenie dziecka w szpitalu w Nowej Soli. I jest bardzo zadowolona ze swojej decyzji.

Oświadczenie szpitala

Pod wpisem pojawiło się mnóstwo komentarzy. Wiele kobiet postanowiło się podzielić swoimi historiami, związanymi ze szpitalem w Lubinie. Swoje oświadczenie wydała też placówka medyczna.

Pixabay

Pisemne wyjaśnienia, a także treść przeprowadzonych rozmów zdają się nie potwierdzać podniesionych (…) zarzutów. (…) Obszar położniczo – ginekologiczny, ze względu na specyfikę świadczeń może powodować nie tylko poczucie odarcia z intymności, ale także obawy przed nieznanym czy też rodzić inne negatywne odczucia w zakresie świadczonych usług. Z tego względu personel udzielający świadczeń medycznych dokłada wszelkich starań, by swoim zachowaniem nie pogłębiać lęków związanych z hospitalizacją. Tym bardziej więc prezentowane zarzuty są dla nas krzywdzące. Jednakże wiemy, iż niezależnie od poziomu udzielanych świadczeń mogą pojawić się osoby niezadowolone z postępowania medycznego, dlatego w tym miejscu pragniemy zapewnić, iż Zarząd, a także wszyscy pracownicy dokładają wszelkich starań, by odsetek niezadowolonych pacjentów był jak najmniejszy – czytamy w piśmie podpisanym przez prezeskę Regionalnego Centrum Zdrowia w Lubinie – Małgorzatę Bacia.

Sponsorowane
Google News
Obserwuj citybuzz logo w Google logo News i bądź zawsze na bieżąco!

Napisane przez Paweł Krawczyk

Lubi gotować, dobrze zjeść i pisać na citybuzz ;)

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

      Sponsorowane

      Adrianna z Królowych Życia pokazała twarz bez tatuaży. Fani nie kryją zdziwienia

      Wyznanie Barbary Kurdej-Szatan o narkotykach i alkoholu. Lubił się dobrze bawić