Magda Gessler może być z siebie bardzo zadowolona – jej dobra passa nie minęła! Całkiem niedawno wieszczono jej schyłek kariery – tymczasem prowadzone przez nią “Kuchenne rewolucje” wciąż przyciągają reklamodawców. Są oni gotowi zapłacić nawet 80 tysięcy złotych za spot. Przez wiele lat najcenniejsza dla stacji TVN była Małgorzata Rozenek-Majdan. Teraz jednak jej blask jakby przygasł – a jeszcze 2 lata temu emisja reklamy w programach tych dwóch pań kosztowała mniej więcej tyle samo.
Magda Gessler pokonała Małgorzatę Rozenek-Majdan
“Projekt Lady” prowadzony przez Małgorzatę Rozenek-Majdan został przeniesiony do stacji TVN7. Program nie pojawia się więc w ramówce głównej stacji TVN, a jej wartość medialna spadła. Wszyscy wiedzą, że reklamy emitowane w trakcie trwania popularnych programów kosztują więcej, ale też są w stanie dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. O taką możliwość ubiega się więc wielu reklamodawców. Im popularniejszy format, tym więcej trzeba zapłacić. Okazuje się, że chociaż jeszcze 2 lata temu programy prowadzone przez Magdę Gessler i przez Małgorzatę Rozenek-Majdan były wyceniane na podobne kwoty, obecnie wszystko się zmieniło. Za emisję reklamy w czasie trwania “Projektu Lady” wystarczy teraz zapłacić 15,5 tysiąca złotych! To 5 razy mniej niż za podobną reklamę w czasie emisji “Kuchennych rewolucji”.
Wartość “Kuchennych rewolucji” wzrosła
Jeszcze w 2019 roku za możliwość zareklamowania się w czasie “Kuchennych rewolucji” trzeba było zapłacić 36,3 tysiąca złotych. W tej chwili trzeba zapłacić jeszcze więcej – 79,8 tysiąca złotych! Magda Gessler pozostaje więc dla TVN jedną z najcenniejszych gwiazd. Ona sama mówi jednak, że zainteresowanie reklamodawców nie przekłada się na większe zyski dla niej.
To, co robię dla telewizji, nie ma nic wspólnego z tym, ile zarabiam. To odległość kosmiczna. W TVN nie ma się procentu z reklam ani od niczego. Mam skromną stałą działkę, bardzo skromną w stosunku do tego, co się na świecie płaci za telewizję i to tak udany program – powiedziała w wywiadzie